Mika Mäkynen 2nd shoot 18Apr18 c Alejandro Lorenzo 099.jpg

Alaraajojen vahvistaminen,  liikkuvuus ja motorinen kontrolli.

Talven lähestyessä ja juoksukauden hiljalleen päätyttyä, on hyvä keskityä jalkojen vahvistamiseen ja vammojen ennalehkäisemiseen. Marraskuussa alkaa kuusi osainen harjoitteluryhmä: lantion, lonkkien, polvien, jalkaterien ja nilkkojen vahvistamiseen, liikuvuuden parantamiseen sekä hyvän  kontrollin saamiseen. Liikkuminen, harrastaminen ja kilpaileminen on paljon parempaa kivuttomana.

Harjoitteluryhmässä tehdään:

  • Lantion ja lonkkien hallinta- sekä liikkuvuusharjoitteita

  • Tasapainoharjoitteita

  • Alaraajojen motorista kontrollia

  • Nilkan ja jalkaterän harjoitteita

  • Alaraajojen linjaus harjoitteita ja hallintaa

  • Reagointiharjoituksia

  • Vammojen ennaltaehkäisyä

Käydään myös läpi teoriaa yleisimpien nivel-, nivelside-, jänne ja lihasvammojen osalta ja niiden ennaltaehkäisevää harjoittelua.

Suunnattu juoksijoille, pallopelejä harrastaville (jalkapallo, jenkkifudis, koripallo, salibandy yms.), yleisurheilijoille ja muille, joiden lajissa tulee juostua ja/tai tehtyä suunnanmuutoksia. Tasolla ei ole väliä, sillä jokaiselle on progressiot kaikkiin liikkeisiin ja tekemiseen.

Hinta: 20€/kerta tai 120€/kaikki 6 kertaa.
Max. 20 paikkaa harjoituksessa.
Paikka: Movement Factory, Pälkäneentie 19 A, Helsinki Vallila.
Päivämäärät:
5.11. Ma 19.15-20.30
12.11 Ma 19.15-20.30
19.11 Ma 19.15-20.30
26.11 Ma 19.15-20.30
3.12 Ma 19.15-20.30
10.12 Ma 19.15-20.30

Harjoitusten  jälkeen on mahdollista ostaa yksilökohtainen 8-viikon harjoitteluohjelma tukemaan omaa tulevaa kuntoilua, harjoittelua tai kautta. Hinta 59€/ohjelma.

Kysymykset ja ilmoittautumiset:
mika@mikamakynen.fi
040 7777 463